Księga gości

dodaj wpis
(565)
(15) Moniś
0
url 

Przesyłam całuski dla mojego Łukaszka :D oraz pozdrowienia dla reszty zespołu :) (Na najbliższej imprezie prosze zagrać dla mnie "KAROLINKĘ") :D

(14) Kasia i Kamil
0
url 

Hej. Chodzi nam o fotkę nr 100_6149 z imprezy w Borkowie 3. 11 2007. Będziemy wam bardzo wdzięczni jeżeli nam ją ładnie podpiszecie:) Z góry dziękujemy :D

(13) Bartek LJA
0
url 

Jesteście naprawdę super!!! :D Lubię wasze piosenki!!!Pozdro dla całego zespołu!! 8-)

(12) Ewa
0
url 

Hej,super stronkę macie chociaż wcześniejsza też była ok. pozdrawiam wszystkich. PS. Ł. mam nadzieję, że się nie wkurzyłeś na mnie- musiałam tak postąpić - E. :-?

(11) Bardzo Sympatycna Osóbka:)
0
url 

:-? Ale z Was Świry :) (w pozytywnym znaczeniu tego słowa), Zajefajnie gracie, oby tak dalej!!! :D

(10) SK-1
0
url 

niestety, w tym roku już nie gramy w Borkowie.

(9) kinol1979 Łęczna GG: 8598795
0
url 

siemanko mam pytanko czy moze gracie 24.11 w borkowie ?? 8-)

(8) Fefcia Janów Lubelski
0
url 

Hej! Pozdrowionka dla całego zespołu :D Fajną stronkę wam "ktoś" zrobił 8-/

(7) TO ja !
0
url 

NO HEJ!! Nie mogę napisać swoich wrażeń z imprezy ponieważ nigdy jeszcze WAS nie widziałam na żywo,ale słyszałam....i było OK!!! Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy....? TO DO ZOBACZENIA!!

(6) SK-1 do Karola i Ani
0
url 

Dzięki serdeczne :) My również bawiliśmy się SUPER. Czekamy na fotki z wesela 8-)


 Imię *
 Email
 WWW
 Tekst *
* Obowiązkowy

Zabezpieczenie antyspamowe
Proszę wprowadzić odpowiednią kombinację liter i cyfr w pole tekstowe zanim wyślesz wpis do księgi gości.
captcha

Strona zespołu muzycznego SK-1. Zespół weselny.